توزیع ۸۰ بسته معیشتی در بین خانوارهای نیازمند 

توزیع ۸۰ بسته معیشتی در بین خانوارهای نیازمند 

تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
مهدی صالحی نودژ گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با اجرای ویژه برنامه رسم عیدی مبلغ ۸ میلیون تومان جمع آوری شده است و با این مبلغ ۸۰ بسته معیشتی شامل مایحتاج ضروری خانواده های نیازمند خریداری و در بین آنها توزیع شده است.

«مهدی صالحی نودژ» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در تشریح برنامه های کانون ابوذر لاریان در ماه مبارک رمضان، گفت: یکی از برنامه های کانون ابوذر لاریان در ماه مبارک رمضان، اجرای ویژه برنامه رسم عیدی اموات است رسمی که در این منطقه قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان منوجان افزود: هر ساله با مشارکت تعدادی از فعالان قرآنی مسجد روزانه جلسات ختم قرآن کریم به نیت اموات برگزار می شود و خانواده های اموات مبلغی را به عنوان عیدی به قاریان اهدا می کنند.


وی بیان کرد: از سال گذشته با هدف کمک به نیازمندان تصمیم گرفتیم با تعدادی از قاریان و فعالان قرآنی این برنامه را اجرا کرده و هزینه هر ختم قرآن کریم را صرف تامین مایحتاج ضروری خانواده های نیازمند کنیم.


صالحی نودژ ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونایی این برنامه به صورت مجازی و با حضور ۱۵۰ نفر از فعالان قرآنی در حال برگزاری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان منوجان ابراز کرد: روزانه با مشارکت این افراد ۲ ختم قرآن کریم به نیت ۲ نفر از اموات برگزار می شود.


وی اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با اجرای ویژه برنامه رسم عیدی مبلغ ۸ میلیون تومان جمع آوری شده است و با این مبلغ و نیز از طریق جلب کمک های مومنانه خیرین ۸۰ بسته معیشتی شامل مایحتاج ضروری خانواده های نیازمند خریداری و در بین آنها توزیع شده است.


صالحی نودژ اظهار کرد: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان با اجرای این ویژه برنامه بتوانیم به تعداد بیشتری از خانواده های نیازمند کمک کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان منوجان در خاتمه عنوان کرد: جزء خوانی قرآن کریم همراه تفسیر آیاتی از هر جزء و بیان احکام از دیگر برنامه هایی است که روزانه در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586